Všeobecné obchodné podmienky

Obchodné podmienky – Služby nákupnej a mobilnej webovej aplikácie | Marketplace | Online trhovisko

Pojmy:

    • Obchodné podmienky – tieto všeobecné obchodné podmienky.
    • Predávajúci - Sú uvedení v zozname predávajúci tu.
    • Lokálny administrátor platformy pre SR trh – Trifinity Ventures, sro, Skupova 12,301 00, Plzeň IČO: 21681015.
    • Užívateľ – fyzická osoba, ktorá uzatvára s poskytovateľom zmluvu o službe
    • Zmluva o službách – zmluva uzavretá medzi poskytovateľom a užívateľom o poskytovaní služieb.
    • Občiansky zákonník – zákon č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
    • Služby – plnenie poskytovateľa zo zmluvy o poskytovaní služieb smerom k užívateľovi špecifikovanej v bode 2. obchodných podmienok.
    • Užívateľský účet – virtuálne prostredie, ktoré je užívateľovi poskytované na základe zmluvy o službách poskytovateľom
    • Elektronická adresa používateľa – adresa, ktorú používateľ uviedol v registračnom formulári
    • Helpdesk – miesto pre elektronickú komunikáciu medzi užívateľom a poskytovateľom, adresa info@thepets.cz

Vysvetlivky:

  • Poskytovateľ a prevádzkovateľ platformy/online trhovisko – Je prevádzkovateľom platformy. Prevádzkuje platformu a je zodpovedný za schvaľovanie a príjem overených a kvalitných predajcov tovaru, ktorí sa môžu registrovať do platformy z celého sveta. Ďalej je zodpovedný za príjem objednávok od zákazníkov, vybavovanie reklamácií tovaru, je zodpovedný za celkovú prevádzku platformy a za tovar, ktorý platforma ponúka.
  • Lokálny administrátor platformy pre SR trh – je právnická osoba, ktorá poskytuje službu prevádzkovateľovi platformy a pomáha mu uskutočňovať nákupy v Českej republike na základe zmluvy o spolupráci. Ďalšie informácie, špecifikácie činností a služieb, ktoré poskytuje lokálny administrátor platformy prevádzkovateľovi sú predmetom obchodného tajomstva a sú súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb.

1. Všeobecné ustanovenia

1.1. Tieto obchodné podmienky platia pre nákup na platforme "Marketplace"/online trhovisko thepets.cz. Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti prevádzkovateľa platformy, predávajúceho a kupujúceho (zákazníka).

1.2. Nákupná platforma je prevádzkovaná na webovej stránke umiestnenej na internetovej adrese www.thepets.cz

1.3. Prevádzkovateľom platformy je SUNRISE IT AND SOFTVÉR SOLUTIONS LLC-FZ, Business Center 1, M Floor, Meydan Hotel, Nad Al Sheba, Dubaj, Spojené Arabské Emiráty (ďalej len " prevádzkovateľ ").

1.4. Lokálny administrátor platformy pre ČR trh, zastúpenie pre slovenský trh, agent platformy – Trifinity Ventures sro, Skupova 12, 301 00, Plzeň, IČO: 21681015, thepets.cz nie je predávajúcim tovar obchodovaného prostredníctvom platformy thepets.cz, ale sprostredkováva pre ČR zmlúv so zákazníkmi tým, že prevádzkuje webovú prezentáciu ako platformu, v ktorej umožňuje predávajúcim prezentovať ich tovar a kupujúcim prejavovať o vybraný tovar záujem a sprostredkováva výmenu informácií medzi predávajúcim a kupujúcim až k prípadnému uzatvoreniu kúpnej zmluvy.

1.7. Prevádzkovateľ platformy je zo strany jednotlivých predávajúcich oprávnený vyhlásiť tieto obchodné podmienky zmluvy, a ďalej obstaráva pre predávajúci niektoré ďalšie záležitosti tak, aby boli súčasťou kúpnych zmlúv uzatváraných prostredníctvom platformy thepets.cz.

1.8. Tieto obchodné podmienky platia pre nákup uskutočňovaný spotrebiteľmi.

1.9. Prostredníctvom katalógu tovaru, nachádzajúceho sa na internetovej adrese www.thepets.cz, umožňuje prevádzkovateľ platformy zákazníkom robiť návrhy (objednávky) na kúpu tohto tovaru.

1.10. Tovar je v platforme thepets.cz obrazovo prezentovaný a je u neho uvedený jeho názov, popis, veľkostná tabuľka, kúpna cena, poprípade ďalšie doplňujúce informácie.

1.11. Slovenské návody nie sú štandardne dodávané s výrobkami pretože Predajcovia sídlia mimo štátov EÚ. Prevádzkovateľ sa však snaží Kupujúcim vyjsť maximálne v ústrety ak zložitým výrobkom zašle na požiadanie slovenský návod v elektronickej podobe, ak ho má k dispozícii. Pokiaľ návod k dispozícii nie je, Prevádzkovateľ sa zaväzuje poskytnú Kupujúcemu také rady prostredníctvom zákazníckeho servisu, aby mohol výrobok bez problémov používať.

1.12. Vo veciach, ohľadom ktorých platí prípustnosť voľby práva, sa kúpne zmluvy uzatvorené prostredníctvom platformy thepets.cz riadia právom Slovenskej republiky.

1.13. Komunikácia medzi kupujúcim a predávajúcim prebieha až do prípadného uzatvorenia zmluvy prostredníctvom platformy. Prípadná komunikácia medzi kupujúcim a prevádzkovateľom prebieha prostredníctvom elektronickej pošty. Kontaktná adresa prevádzkovateľa je info@thepets.cz

2. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

2.1. Výber tovaru na objednanie zákazník vykonáva jeho vložením do nákupného košíka na platforme, viac informácií v rubrike ako nakupovať.

2.2. Vyplnením a odoslaním objednávkového formulára z webového rozhrania v platforme robí zákazník záväznú objednávku vybraného tovaru. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých formulárom predpísaných údajov a náležitostí. Zákazník je povinný pred odoslaním objednávkového formulára skontrolovať všetky vyplnené údaje a všetky ním uskutočnené voľby možností tam, kde sa ponúka variantné prevedenie či variantné jednanie. Do okamihu odoslania objednávkového formulára môže zákazník opravovať chyby a taktiež meniť obsah objednávky. Kupujúcemu je umožnené oboznámiť sa pred odoslaním objednávky s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.

2.3. Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy adresovaným alternatívne subjektom, ktoré predávajú tovar prostredníctvom platformy thepets.cz.

2.4. Prevádzkovateľ platformy objednávku odovzdá subjektom, ktoré predávajú prostredníctvom platformy thepets.cz vybraný tovar, a to buď priamo, alebo s využitím reťazenia platforiem prostredníctvom ďalšej platformy určenej predávajúcimi.

2.5. Prevádzkovateľ platformy bezodkladne potvrdí kupujúcemu obdržanie objednávky, a to elektronickou poštou na adresu, ktorú kupujúci uviedol v objednávke.

2.6. Spolu s potvrdením obdržania objednávky je zákazníkovi zaslaná rekapitulácia jeho objednávky. Potvrdením prijatia objednávky sa rozumie potvrdenie jej prevzatia prevádzkovateľom platformy na ďalšie spracovanie.

2.7. K uzavretiu kúpnej zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim dôjde akceptáciou (prijatím) zákazníkovi objednávky predávajúcim, o ktorej zákazník obdrží potvrdenie prostredníctvom platformy thepets.cz, príp. s využitím reťazenia platforiem tiež prostredníctvom ďalšej platformy určenej predávajúcimi.

2.8. Zmluva je uzatvorená s predávajúcim, ktorý objednávku kupujúceho akceptoval. Uzatvorením kúpnej zmluvy stráca objednávka účinky voči ostatným predávajúcim.

2.9. Zmluva pozostáva z objednávky, potvrdenia jej prijatia a jej súčasťou sú tieto všeobecné obchodné podmienky. Znenie všetkých uvedených súčastí zmluvy je sprístupnené zákazníkovi tak, že je buď zákazníkovi zaslané (viď napr. odst. 2.4) alebo je zákazníkovi umožnené jeho stiahnutie či vytlačenie (všeobecné obchodné podmienky umiestnené na internetovej adrese www.thepets.cz). Zmluva je uzatvorená v slovenskom jazyku; niektoré jej súčasti môžu byť v anglickom jazyku.

2.10. Zmluva je archivovaná prevádzkovateľom platformy v elektronickej podobe a nie je s výnimkou predávajúceho prístupná tretím osobám.

2.11. V prípade, že prevádzkovateľ platforma oznámi kupujúcemu odmietnutie objednávky, a to elektronickou poštou na adresu, ktorú kupujúci uviedol v objednávke, objednávka stráca záväznosť bez toho, aby dôjde k uzavretiu kúpnej zmluvy. Prevádzkovateľ platformy je oprávnený odmietnuť objednávku najmä z dôvodu vyčerpania zásob tovaru a jeho dlhodobej nedostupnosti. Prevádzkovateľ platformy je oprávnený objednávku odmietnuť aj z dôvodu, že zákazník v priebehu obdobia jedného roka bezprostredne predchádzajúceho jeho aktuálnej objednávke (tj okamihu jej doručenia prevádzkovateľovi) opakovane, tj aspoň v dvoch prípadoch, bezdôvodne alebo neoprávnene odmietol prevziať doručovaný tovar zakúpený prostredníctvom platformy www. . thepets .sk

2.12. Zákazník sa môže za účelom objednávania tovaru stať tzv. registrovaným zákazníkom.

2.13. Doba na odoslanie objednávky je štandardne 24 hodín, avšak v niektorých prípadoch si Prevádzkovateľ a Predajcovia vyhradzujú právo na odoslanie objednávky až 5 pracovných dní od doby zaplatenia objednávky. Od tejto doby následne plynie dodacia lehota tovaru, ktorá je uvedená v rubrike Dodacie podmienky .

2.14. Zákazník vyslovene súhlasí s tým, že objednávku po jej zaplatení nemožno zrušiť. Akonáhle je objednávka úspešne zaplatená, je prevádzkovateľom nákupnej platformy odovzdaná predajcovi, ktorý už pracuje na jej príprave a expedícii. Zákazník teda súhlasí s tým, že pokiaľ si objednávkou nie je istý, tak sa zaplatením objednávky počká do chvíle než si overí, že danú objednávku naozaj chce uskutočniť.

3. Obsah kúpnej zmluvy

3.1. Predmetom plnenia podľa uzavretej kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, špecifikovaného v objednávke kupujúceho prijaté (akceptované) predávajúcim prostredníctvom platformy, v množstve a za cenu, ktoré sú určené rovnakým spôsobom.

3.2. Účinnosť zmluvy je viazaná na splnenie odkladacej podmienky. Odkladacou podmienkou je úhrada kúpnej ceny zo strany kupujúceho.

3.3. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári. Dodanie tovaru sa vykonáva iba na miesta nachádzajúce sa v Českej republike.

3.4. Tovar je na miesto dodania odosielaný zo zahraničia.

3.5. Spôsob doručenia tovaru volí kupujúci pri vyplňovaní objednávkového formulára.

3.6. Dodacie podmienky , vrátane údajov o prípadne účtovanom dopravnom (poštovnom), sú podrobne špecifikované v osobitnej rubrike TU . Tieto dodacie podmienky sú súčasťou týchto obchodných podmienok.

3.7. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo v prípade dočasnej nemožnosti dodania z dôvodu neodvrátiteľných a nepredvídateľných prekážok či tzv. vyššej moci, ktoré vznikli bez jeho zavinenia, dodaciu dobu predĺžiť v závislosti na týchto prekážkach. Neodvrátiteľnou a nepredvídateľnou prekážkou či tzv. vyššou mocou je najmä povstanie, nepokoje, extrémne výkyvy počasia, epidémie, karantén, štrajky, obmedzenia prepravy a dopravy nezávislé na vôli Prevádzkovateľa a pod.

3.8. V priebehu doručovania tovaru môže dôjsť k colnému prerokovaniu tovaru. Prípadný colný poplatok nie je v stanovenej kúpnej cene zahrnutý. V prípade potreby vysvetlenie správneho postupu pri colnom prerokovaní môže kupujúci kontaktovať so svojimi otázkami prevádzkovateľa platformy.

3.9. Spôsob platenia kúpnej ceny volí kupujúci pri vyplňovaní objednávkového formulára. Cena sa platí v českých korunách.

3.10. Platobné podmienky sú podrobne špecifikované na internetovej adrese www. thepets .sk v zvláštnej rubrike TU . Tieto platobné podmienky sú súčasťou týchto obchodných podmienok.

3.11. Ak platí kupujúci popri kúpnej cene tovaru tiež dopravné (poštovné) či iné poplatky súvisiace s jeho objednávkou, uhrádzajú sa všetky platby naraz.

3.12. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho, pod podmienkou zaplatenia kúpnej ceny, jeho prevzatím.

3.13. Kupujúci je povinný pri prevzatí zásielky s tovarom stav zásielky prekontrolovať. V prípade, že je doručovaná zásielka poškodená, spíše o tom kupujúci s prepravcom zápis.

3.14. Pravidlá spracovania osobných údajov a pravidlá ich ochrany sú podrobne špecifikované na internetovej adrese www. thepets .cz v rubrike nazvanej Zásady spracovania osobných údajov. Tieto pravidlá sú súčasťou týchto obchodných podmienok.

3.15. Pri predaji tovaru prostredníctvom platformy thepets.sk s využitím reťazenia platforiem nie je predávajúci oprávnený dovolávať sa v žiadnom prípade voči kupujúcemu pravidiel obchodovania stanovených pre nadväzujúcu platformu určenú predávajúcimi.

4. Ďalšie ustanovenia

4.1. Slovenské návody nie sú štandardne dodávané s tovarom. Pokiaľ bude mať Prevádzkovateľ k dispozícii slovenský či anglický návod v elektronickej podobe, poskytne ho na požiadanie Kupujúcemu.

4.2. Prevádzkovateľ sa zaväzuje riešiť prípadné straty či poškodenie zásielok s tovarom smerom od Predajcu ku Kupujúcemu a to v prospech Kupujúceho tak, aby mu nevznikla žiadna škoda plynúca z tejto udalosti.

4.3. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za škodu spôsobenú nesprávnou manipuláciou s tovarom.

4.4. Odmena Prevádzkovateľa je zahrnutá v čiastke pri tovare uvedenom v nákupnej galérii Prevádzkovateľa.

5. Reklamácia

5.1. Prevádzkovateľ sa zaväzuje riešiť reklamácie svojich služieb (nedodanie tovaru, oneskorenie s dodaním tovaru či dodanie iného tovaru).

5.2. Prevádzkovateľ nezodpovedá za akosť a kvalitu tovaru ani za súlad tovaru s STN či európskymi normami.

5.3. Reklamácia dodaného tovaru (nároky zo zodpovednosti za vadu tovaru či za škodu spôsobenú vadou tovaru) rieši Kupujúci samostatne priamo s Predajcom tovaru.

5.4. Pokiaľ Kupujúci požiada, Prevádzkovateľ vybaví reklamáciu tovaru za Kupujúceho u Predajcu za týchto podmienok:

a) od dodania tovaru neuplynula lehota dlhšia ako 5 dní,

b) reklamovaný tovar je v päťdennej lehote reklamovaný prostredníctvom reklamačného formulára (TU)

c) tovar určený na reklamáciu nesmie niesť znaky použitia

6. Ochrana osobných údajov

6.1. Osobné údaje Kupujúceho sú uchovávané v súlade s platnými predpismi.

Osobné údaje Kupujúceho sú plne zabezpečené proti zneužitiu a sú chránené v súlade s príslušnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov. Podaním objednávky služby súhlasí Kupujúci, že jeho osobné údaje, ktoré boli poskytnuté Prevádzkovateľovi v súvislosti s vybavením objednávky, môžu byť spracované Prevádzkovateľom za účelom plnenia zmluvy, a to vrátane prípadného poskytnutia týchto údajov Predajcovi, pokiaľ je to nevyhnutné na realizáciu objednávky. Okrem uvedených prípadov nebudú osobné údaje Kupujúceho bez jeho explicitného súhlasu poskytnuté žiadnej tretej strane. K týmto údajom má prístup iba lokálny administrátor, ktorý je povinný zachovávať dôvernosť a zabezpečenie týchto údajov v súlade s platnými právnymi a organizačnými požiadavkami.

6.2. Kupujúci oznámením svojich údajov pri používaní platformy (nákup, účasť v súťaži, prihlásení k odberu noviniek, prispením v diskusii, použitím zákazníckeho servisu ai.) súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich so službami platformy a Predajcov na elektronickú adresu Kupujúceho uvedenú pri registrácii či v objednávke a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení na túto e-mailovú adresu či prostredníctvom SMS. Súhlas Kupujúceho ako užívateľa so zasielaním obchodných oznámení je dobrovoľný. Kupujúci ako užívateľ je oprávnený kedykoľvek tento súhlas písomne ​​alebo elektronicky odvolať.

6.3. Osobné údaje sú spracovávané po dobu nevyhnutne nutnú, podmienky ochrany osobných údajov sú špecifikované TU

6.4. Kupujúci berie na vedomie, že Prevádzkovateľ musí poskytnúť predajcovi mimo Európskej únie osobné údaje Kupujúceho. Kupujúci dáva Prevádzkovateľovi výslovný súhlas na odovzdanie týchto údajov tretej osobe – predajcovi. Kupujúci berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nie je schopný ovplyvniť nakladanie s údajmi Kupujúcich a že sa na nakladanie s osobnými údajmi mimo EÚ nevzťahuje NARIADENIE EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016, o ochrane spracovaním osobných údajov ao voľnom pohybe týchto údajov.

7. Zánik a zmena zmluvy

7.1. Ak zistí Prevádzkovateľ dodatočne, tj po prvotnom overení dostupnosti tovaru s pozitívnym výsledkom (bod 2.6), že Kupujúcim objednaný tovar Predajca nemá na sklade, ponúkne Kupujúcemu tovar alternatívny (ak bude taký k dispozícii) a ak nebude Kupujúcim odsúhlasený, vráti celkovú čiastku na účet Kupujúceho a objednávku zruší.

7.2. Lokálny administrátor vracia peniaze na bankový účet Kupujúceho, ktorý mu Kupujúci za týmto účelom oznámi.

8. DPH

U všetkých objednávok uskutočnených môžeme s istotou garantovať, že budú predmetom plnenia DPH (IOSS) v rámci importného režimu One Stop Shop. Toto v skratke znamená, že prevádzkovateľ platformy garantuje, že pri všetkých zásielkach bude riadne zaplatené CLO, DPH či iné poplatky za zákazníka v plnej výške. Pri objemovo väčších zásielkach sa môže stať, že aj napriek tomu budú zadržané na colnici. V tomto prípade zákazník môže kontaktovať zákaznícku podporu a všetky tieto poplatky mu budú prevádzkovateľom preplatené na jeho náklady. Ďalej je potrebné brať do úvahy, že existuje veľmi malá šanca, že nejaká zásielka môže byť náhodne vybraná colným oddelením v súlade so zákonmi Slovenskej republiky a bude nutné doložiť jej skutočnú hodnotu. V takom prípade je bohužiaľ opäť nutné kontaktovať zákaznícku podporu, ktorá všetko plne vyrieši za zákazníka, aby zákazník nemusel nič riešiť a všetky poplatky za neho uhradí Prevádzkovateľ v plnej výške.

B. OSOBITNÁ ČASŤ

1.Ochrana duševného vlastníctva

1.1. Subjekty, ktoré predávajú prostredníctvom platformy thepets.cz tovar, sú povinné rešpektovať práva duševného vlastníctva, svedčiace tretím osobám.

1.2. Každý, kto sa domnieva, že je v prípade určitého tovaru, predávaného prostredníctvom platformy, porušované právo duševného vlastníctva, svedčiace tretej osobe, je vyzývaný, aby o tom urobil oznámenie elektronickou poštou na adresu info@thepets.cz . Pritom je nevyhnutné presne označiť predmetný tovar a uviesť okolnosti, ktoré umožnia posúdenie veci, a to označením alebo iným vymedzením práva, ktoré sa má porušovať.

1.3. Prevádzkovateľ platformy postúpi také oznámenie predávajúcemu predmetného tovaru so žiadosťou o nápravu.

1.4. V prípade zjavne dôvodného oznámenia je prevádzkovateľ platformy oprávnený zabrániť ďalšiemu ponúkaniu a predaju predmetného tovaru prostredníctvom platformy thepets.cz

2. Poučenie o zaobchádzaní s elektroodpadom

2.1. Prevádzkovateľ apeluje na zákazníkov, aby využívali triedený zber odpadových elektrozariadení.

2.2. Prevádzkovatelia kolektívnych systémov so súhlasom na zabezpečenie financovania nakladania s elektroodpadmi sú uvedení na mzp.sk .

2.3. Vyslúžilý elektrospotrebič nepatrí do komunálneho odpadu. Kompletné (nedemontované) zariadenie je potrebné odovzdať na mieste spätného odberu.

2.4. Vyslúžilý elektrospotrebič môže obsahovať rad nebezpečných látok, ale aj vzácnych materiálov, ktoré je možné opätovne použiť.

Záverečná časť

1.1. V prípade, že dôjde medzi predávajúcim, príp. prevádzkovateľom platfory a spotrebiteľom k vzniku spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takého sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je Česká obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát – oddelenie ADR, Štěpánska 44, 110 00 Praha 1, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz. Spotrebiteľ môže využiť aj platformu na riešenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
1.2. Tieto obchodné podmienky boli spísané 9.3. 2022 a sú účinné od 10.3.2022.
1.3. Prevádzkovateľ platformy je oprávnený tieto obchodné podmienky jednostranne meniť. Nové znenie obchodných podmienok nemá spätnú účinnosť.
1.4. Tieto obchodné podmienky platia, pokiaľ nedôjde k ich zrušeniu, alebo pokiaľ nenadobudnú účinnosť obchodné podmienky, ktorými budú nahradené.

Doba spracovania

  • Doba spracovania je 24-48 hodín.

Doba dodania

  • Doba dodania od odoslania tovaru zákazníkovi sa pohybuje štandardne sa v rozmedzí 2-14 pracovných dní. 98% zásielok dorazí zákazníkom do 7 pracovných dní od doby odoslania.